רוצים למנוע כאבי אוזניים בטיסות ונסיעות?!

מהיום – משתחררים מהלחץ גם בטיסות!

התחושה הזאת של הלחץ והאוזניים הסתומות בזמן המראה או נחיתה יכולה לקלקל כל טיול טוב.

מדוע אנו מרגישים כאבי אוזניים במהלך הטיסה ואיך נהנים מהטיסה ללא לחצים וכאבים?! אספנו עבורכם את המידע הנדרש לטיסה נעימה!

אם נסתכל על מבנה האוזן נבחין כי למעשה, תעלת השמע מחולקת לשני חלקים (פנימי וחיצוני) שביניהם מפריד עור התוף. בדרך כלל, שורר בין שני החלקים לחץ אטמוספרי שווה. אולם, למקרים בהם הלחץ האטמוספרי בין החלקים משתנה גופנו פיתח מנגנון השוואת לחצים הנקרא "חצוצרת אוסטאכיוס". מדובר בצינורית המכילה שסתום, אשר בעת נשימה או פתיחת הפה וסגירתו, משווה את הלחצים.

בעת המראה ונחיתה, עקב שינויי גובה מהירים, משתנה גם הלחץ האטמוספרי בין החלקים שבאוזן במהירות קיצונית.בזמן ההמראה הלחץ האטמוספרי סביבנו יורד, הלחץ בתעלת האוזן הפנימית גבוה מזה שבחיצונית, עור התוף נדחף כלפי חוץ ואנו מרגישים לחץ ותחושה של "סתימה" באוזן. בעת נחיתה, הלחץ האטמוספרי עולה בקיצוניות, כך שבאוזן החיצונית הלחץ גבוה מזה שבפנימית, עור התוף נדחף פנימה, משפיע על ריכוז העצבים שבאוזן הפנימית וגורם ללחץ חזק וכאבים. ברב המקרים, חצוצרת אוסטאכיוס מווסתת את הלחץ. אולם כאשר החצוצרה רטובה, דביקה או בצקתית, כתוצאה מהצטננות או אלרגיה או כאשר לאדם מבנה לא תקין של החצוצרה – וויסות הלחצים לקוי ואנו סובלים מלחצים וכאבי אוזניים בזמן הטיסה.

אז איך נהנים מטיסה ללא לחצים וללא כאבים?! נואה פארמה מציגה פטנט ישראלי חדש. Ear Planes Plus – אטמי אוזניים ייחודיים, למבוגרים ולילדים, המונעים כאבי אוזניים במהלך המראות ונחיתות. כיצד הם פועלים?

לאטמי ה – Ear Planes Plus – מבנה ייחודי המכיל כדור אוויר ובו שני פתחים עם שסתומים. עם החדרת האטמים לאוזניים, הופכים האטמים לחלק מתעלת האוזן החיצונית ובעת שינויי לחץ קיצוניים, 2 השסתומים מווסתים את כניסת ויציאת האוויר, מכתיבים את קצב תנועתו ומונעים לחצים פתאומיים על עור התוף. האטמים עשויים סיליקון גמיש ורך. הם בטיחותיים, נוחים לשימוש וניתנים לשטיפה ולשימוש חוזר גם בטיולים ונסיעות באזורים הרריים,
בהם תוכלו ליהנות מנסיעה חלקה ללא לחצים גם בעליות וגם בירידות.

Ear Planes Plus – ה-אטמים המומלצים ע"י רופאי אף אוזן וגרון, משווקים בכל בתי המרקחת, רשתות הפארמה וקופות החולים ללא מרשם רופא. לפרטים נוספים ומחירים שינעימו את הטיסה שלכם בקלות ובמהירות היכנסו »

דילוג לתוכן